00:00
00:00
ملودی : سیاوش قمیشی - ترانه : علی خانی - تنظیم : بهروز لطفی پور
دانلود با لینک مستقیم
آهنگ های بیشتر از سیاوش قمیشی
دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف در موزیک باران
ملودی : سیاوش قمیشی - ترانه : علی خانی - تنظیم : بهروز لطفی پور
نظر محسن
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015خیلی قشنگه بدون تعصب بدون هیچ گونه اقرار
نظر Vahid
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015عاااااااییییییی
نظر ساوالان
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015دستت طلا امیر جان
بی نظیر و فوق العاده ست
زنده باشی اُستاد
خدایی خیلی به دلم نشست
ارزش این همه انتظار رو داشت
امیر جان دادا موزیک ویدئوش رو زودی آپ کن دادا
فدایی داری
نظر فرشید
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015خدا
نظر pedram7
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015عالی بود
نظر محسن
در تاریخ : سپتامبر 18, 2015خدای موسیقی ایران هست. واقعا من خیلی حال میکنم. وقتی گوش میدم از افسردگی میام بیرون
نظر عباس
در تاریخ : سپتامبر 19, 2015بسیار عالی ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نظر رامین
در تاریخ : سپتامبر 19, 2015بهتین خواننده تاریخ موزیک ایران نظیر نداره
نظر mohi
در تاریخ : سپتامبر 19, 2015ali bood.
نظر میثم
در تاریخ : سپتامبر 20, 2015بی نظیر خیلی عالی مخصوصا آهنگش
نظر ava
در تاریخ : سپتامبر 20, 2015عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی.تکی تک
نظر مصطفی
در تاریخ : سپتامبر 21, 2015تکرار پشت تکرار…شده
ملودی شبیه سازی تقریبی ترانه ی تکرار و ترانه های اخیر سیاوش بود.تکرار پشت تکرار…شده
ملودی شبیه سازی تقریبی ترانه ی تکرار و ترانه های اخیر سیاوش بود.قمیشی باید از این ورطه ی تکرار خودش را بیرون بیاره.من به این آهنگساز و خواننده متعصبم و هیچ دلم نمی خواد با این ملودی ها و ریتم های تکراری آخرین کور سوی امید موسیقی در آسمون بی ستاره. و خالی تکرار پشت تکرار…شده
ملودی شبیه سازی تقریبی ترانه ی تکرار و ترانه های اخیر سیاوش بود.قمیشی باید از این ورطه ی تکرار خودش را بیرون بیاره.من به این آهنگساز و خواننده متعصبم و هیچ دلم نمی خواد با این ملودی ها و ریتم های تکراری آخرین کور سوی امید موسیقی در آسمون بی ستاره. و خالی از امید موزیک ایران خاموش بشه.پافشاری و قدم زدن زیاد از حد در این سبک روزمرگی و دلزدگی پیش میاره.هزاران بار آلبوم های سیاوش قمیشی را گوش دادم و هنوز هم با یه کوله بار خاطره و عشق و رگبار پاییزی گوش میدم چون ترانه ها و ملودی ها و تنظیم ها حرفه ای بودن و خستگی ایجاد نمیکنن.اما تک آهنگ های این چند سال به جز چند مورد خاص را نمی تونم چند بار بیشتر با دقت گوش بدم و ازشون زود سیر میشم و ناموندگارن.نمی دونم آیا برای شما هم همینطور شده؟
از امید موزیک ایران خاموش بشه.پافشاری و قدم زدن زیاد از حد در این سبک روزمرگی و دلزدگی پیش میاره.هزاران بار آلبوم های سیاوش قمیشی را گوش دادم و هنوز هم با یه کوله بار خاطره و عشق و رگبار پاییزی گوش میدم چون ترانه ها و ملودی ها و تنظیم ها حرفه ای بودن و خستگی ایجاد نمیکنن.اما تک آهنگ های این چند سال به جز چند مورد خاص را نمی تونم چند بار بیشتر با دقت گوش بدم و ازشون زود سیر میشم و ناموندگارن.نمی دونم آیا برای شما هم همینطور شده؟
باید از این ورطه ی تکرار خودش را بیرون بیاره.من به این آهنگساز و خواننده متعصبم و هیچ دلم نمی خواد با این ملودی ها و ریتم های تکراری آخرین کور سوی امید موسیقی در آسمون بی ستاره. و خالی از امید موزیک ایران خاموش بشه.پافشاری و قدم زدن زیاد از حد در این سبک روزمرگی و دلزدگی پیش میاره.هزاران بار آلبوم های سیاوش قمیشی را گوش دادم و هنوز هم با یه کوله بار خاطره و عشق و رگبار پاییزی گوش میدم چون ترانه ها و ملودی ها و تنظیم ها حرفه ای بودن و خستگی ایجاد نمیکنن.اما تک آهنگ های این چند سال به جز چند مورد خاص را نمی تونم چند بار بیشتر با دقت گوش بدم و ازشون زود سیر میشم و ناموندگارن.نمی دونم آیا برای شما هم همینطور شده؟
نظر فراهانی
در تاریخ : سپتامبر 21, 2015چرا هیچ کدام از کاور های اهنگ های استاد تو سایت قرار نمیگیره نه پوچ نه گلی ونه حسرت
نظر بامداد
در تاریخ : سپتامبر 28, 2015با نظر مصطفی موافقم واقعا حیف سیاوشه داره خودشو خراب میکنه و اعتبار چندین سالش رو زیر سوال میبره
خیلی چرند و تکراری بود
نظر مصطفی
در تاریخ : سپتامبر 29, 2015بامداد عزیز،علت اصلی این قضیه چیزی نیست مگر کار کردن و ریتم سازی پشت سر هم در این سبک ترنس . با دقت در تک آهنگ های اخیر سیاوش قمیشی متوجه میشیم که صدای سازها و آلات موسیقی الکترونیک به کاررفته در این ترانه ها اکثرا شبیه به هم و یکسان هستن.فقط و فقط سینتی سایزره که صداها را ساخته.همه ی صداها از دل یه دستگاه پر از آی سی و مدار الکتریکی بیرون میاد که با نرم افزارهای کامپیوتری چیدمان شدن.کسی را پشت این آهنگ ها نمی بینیم که با فورانِ آتشفشانِ احساسش زخمه به ساز بزنه.همه اش صدای مدارات الکترونیکیه.پس حس ِ سررفتن و گُر گرفتن ِ نوازنده ی بی دل در تولد آهنگ کجاست و کجا رفته؟؟؟ کسانی که سال های دور آلبوم هایی مثل قصه ی امیر،تاک،هوای خونه،حکایت و . . . را شنیدند بی گمان نظر مرا تایید میکنند که چقدر آلبوم ها و شعر و آهنگ ها حرفه ای بودند.اگر با چشم باز ببینیم و بشنویم و بجا و سازنده انتقاد کنیم باید بگم بهترین کار را در قبال موسیقی انجام داده ایم و بهترین کمک و راهنمایی را به موزیسینی چون سیاوش قمیشی کرده ایم.اینها نظر شخصی است و شاید خیلی ها مخالف و بعضی ها موافق حرف های من باشن که باز هم من تسلیمم و نظر همه در نوع خود محترم.
نظر بامداد
در تاریخ : سپتامبر 29, 2015واقعا سیاوش و آلبومهای قدیمی و خاطره انگیزش کجا و سیاوش الان کجا؟
بقول خودت چند سالیه بغیر از چند تا تک آهنگ در حد خوب که بازم به پای کارهای قشنگ قدیمیش نمیرسه کار خوب ازش نشنیدیم
واقعا حیفه واسه خواننده و آهنگساز بزرگی مثل سیاوش که کلی خاطره با آهنگهایی مثل نگو طفلی جزیره قصه امیر و…داریم که در این ورطه غوطه ور بشه
باید خودشو پیدا کنه و یه تغییر و تحولی تو کارهاش بده
موسیقی الکترونیکی و کامپیوتری خیلی لطمه به موندگاری کارها زده دیگه کارهای خوانندگان بزرگی مثل سیاوش معین ابی داریوش امید و….هم مثل سابق ماندگار و جذاب نیست
آهنگها شدن یه روز مصرف
اینه که افرادی مثل تتلو توای اف ام اشکین ساسی و…ظهور میکنن و به خودشون اجازه میدن بخونن و یکسری بچه هم دور و برشون بهشون جو و فاز میدن اینا هم فکر میکنن بهترین خواننده جهانن و به لجن کشیدن موزیک رو
واقعا متاسفم واسه این موسیقی
یادش بخیر اون زمان قدیم که تمام نوازنده ها میومدن تو استودیو و تمام آلات سازها رو زنده اجرا میکردن و ضبط میکردن و خواننده هم با تمام حس و وجودش کار رو اجرا میکرد و کارش ماندگار میشد چون روح عشق تو کارها بود ولی الان متاسفانه همه چی تقلبی الکترونیکی مجازی
حیف و افسوس و صد افسوس
نظر مصطفی
در تاریخ : سپتامبر 30, 2015کوروش یغمایی می گفت سال های قدیم که تکنیک های ضبط استودیویی مثل حالا پیشرفته نبود، موقع ضبط یه آهنگ هر نوازنده ای جداگانه سازش را اجرا می کرد و جداگانه ضبط می شد.هر ضبط ِ یه ساز بر روی یک ریل جدا بود.ممکن بود برای ساختن یک آهنگ بیش از ده ریل به صورت تفکیک شده ضبط می شد و در آخر سر در استودیو با هم میکس میشدند و سرانجام ِ کار شاهد تولد یک آهنگ بودیم که با جون و دل و نهایت احساس و خون ِ دل به شنوندگان عرضه میشد.اگر کسی می خوند،اگر کسی می ساخت،اگر کسی می نواخت فقط به خاطر عشق به موسیقی و روح ِ بلند و پر احساسش بود.الان نسل عوض شده و متاسفانه موزیسین های نامدار هم طبق خواسته ی نسل پیش می رن.نسلی که پُر تحرک و بی قراره.نسلی که حوصله ی تمرکز و تفکر را نداره.نسلی که به چیزی دل نمی بنده.نسلی که از همه چیز زود سیر میشه.نسلی که همه چیز گوش می ده و عاشق چیزی نمیشه.نسلی که نمیتونه موزیک خوب را از بد تشخیص بده.نسل نسل دیگریست بامداد عزیز و حواس ها دیگر آن هوای گذشته را ندارن.برای من دیدن و شنیدن و فکر کردن به این روزگار و آدم هاش و هنرمنداش سخته…خیلی سخت!
نظر بامداد
در تاریخ : اکتبر 3, 2015دمت گرم داداش واقعا گل گفتی
حرفات خیلی قشنگ و واقعی و صادقانه بود خصوصا جمله آخرت برای منم همینطوره
راستی مصطفی جان چند سالته؟ فکر میکنم تو هم مثل من دهه شصتی باشی چون بچه های این دهه درکشون از همه چی بالاست من متولد 63 هستم
نظر مصطفی
در تاریخ : اکتبر 3, 2015بامداد جان,شاید شناخت هنر که سرآمدش موسیقی ست گوش تربیت شده میخواد و معتقدم به سن افراد ارتباط زیادی نداره.تنها ربطش به اینه که در دوران گذشته به هنر به چشم دیگری مینگریستند و اغلب کارها اصولی و با قاعده بود.هر کسی به خودش اجازه نمیداد وارد هر حیطه ای جولان بده و از بزرگان هنر شرم داشتند.و کسانی که ت
آن دوران درخشان را درک کردند موسیقی بی ارزشی وجود نداشت که با آن خو بگیرند.عزیز من متولد اولین روز فصل پاییز 58 هستم.
نظر بامداد
در تاریخ : اکتبر 10, 2015خوشبختم داداش همیشه موفق باشی داداش گلم
نظر zeus86
در تاریخ : نوامبر 17, 2015نقد های قشنگی بود مططفی و بامداد…